AVM – Marka Dergisi Röportajı

AVM – Marka Dergisi Röportajı

avmmarka
1

Hizmet alanlarınızdan ve faaliyetlerinizden bahseder misiniz?

Inveon, farklı uzmanlık alanlarına odaklanmış üç iş biriminden oluşmaktadır: Kurumsal firmalara web tabanlı çözümler geliştirdiğimiz Inveon Software Solutions, ilaç firmalarına yönelik ürünlerimizi firmalara göre özelleştirerek sunduğumuz Inveon Pharma ve Inveon’un Ar-Ge kültüründen beslenerek yenilikçi internet girişimlerini hayata geçirip büyüten Inventures.

Yazılım çözümlerinizden bahseder misiniz? Ürünleriniz şirketlere ne gibi avantajlar sağlıyor?

Inveon olarak, müşterilerimizin iş alanlarını onlar kadar iyi anlayıp kavramaya, yazılım ve teknolojiyi en doğru şekilde kullanarak, bu birleşimi verimliliğe ve yüksek performansa dönüştürmeyi kendimize misyon olarak belirledik.

Şirketlerin operasyonlarını kusursuz yürütmelerini, iş akışlarını elektronik takip etmelerini ve hata oranlarını minimize etmelerini sağlayacak çözümlerimizi, müşterilerimizin taleplerine göre özelleştirerek sunuyoruz. Bu sayede müşterilerimiz stratejik gelişim hareketlerine, olması gerektiği gibi, daha çok zaman, iş gücü ve bütçe ayırabiliyorlar. Türkiye’nin ve dünyanın önde gelen kurumlarına sunduğumuz bu özelleştirilmiş servisler, şuan 24 ülkede kullanılmaktadır ve bu projelerin bir kısmı uluslararası “best-practise” seçilmiştir.

Perakende sektörüne yönelik hazırladığınız yazılımlardan bahseder misiniz?

Inveon Software Solutions olarak perakende sektörüne 3 alanda hizmet sunmaktayız.
E-ticaret danışmanlık ve altyapı servisimiz ile mevcut pazarlarda doyuma ulaşan fakat kârlılığını artıracak yeni yöntemler arayan veya elinde e-ticaret altyapısı artık ihtiyaçlarını karşılamadığı için daha büyük düşünme hamlesine girişen firmalarla çalışıyoruz. Bununla beraber, e-ticaret alanındaki bilgi birikimimizi Inventures’da biriken deneyimimizle birleştirerek, müşterilerimize danışmanlık da sunmaktayız.

Perakende sektörü için bir diğer çözümümüz ise doğru ürünü, doğru yer ve doğru zamanda, doğru müşteriye ulaştırmanızı sağlamak amacıyla geliştirdiğimiz Inveon PEARL. Satış, ürün, mağaza, müşteri yönetimi konularında kullanımı çok basit ve kompakt, görsel analizlerle en önemli verileri yöneticilerin önüne birkaç saniyede sunabilen PEARL bugün perakende sektörünün önemli oyuncuları tarafından kullanılıyor.

Son olarak, kapsamlı bir AVM Yönetim Sistemi “Inveon MMS” ile bir AVM’nin A’dan Z’ye tüm süreçlerinin, intranet üzerinden yönetilebilmesi ve bu verilerle ilgili önemli raporların yatırımcı ve mağaza sahiplerine sunulması sağlanmaktadır. Kiralama yöntemiyle sunulan MMS’i kullanmaya başlamak için internet bağlantısı dışında bir şeye ihtiyaç bulunmamaktadır. İstanbul Cevahir, Ankara Antares, Zonguldak Demirpark, Gaziantep Sankopark ve Antalya Özdilek MMS kullanıcılar arasında bulunmaktadır.

Hangi sektörlerle çalışıyorsunuz? Referans verir misiniz?

Inveon’un hizmet verdiği sektörler ilaç, perakende, finans, kredi sigortası ve turizmdir.

Inveon’un 5 senelik geçmişinde birbirinden değerli markalar, şirketler ve uluslararası kuruluşla çalışma imkanı bulduk. KoçZer, Sompo Japan Sigorta, Özdilek, YKM, Alkaş Danışmanlık, Türk Hava Yolları gibi farklı sektörlerden firmalarla projelere imza attık. İlaç sektörüne özel geliştirdiğimiz çözümler ise, Türkiye dışında 23 farklı ülkede kullanılmaktadır. Novartis, Bausch and Lomb, Abdi İbrahim, Bilim İlaç, Roche, Pfizer gibi sektörün önde gelen 18 ilaç firması referanslarımız arasında yer almaktadır.

Müşteri verimliliğini artıracak bir çalışma yapıyor musunuz?

“Teknolojiyi faydaya en iyi dönüştüren şirket olmak” vizyonumuzdan hareketle, müşterilerimizin, her geçen gün ilerleyen teknolojiden maksimum faydayı alarak verimliliklerini arttırmalarına yardımcı olmak, Inveon’un temel önceliğidir Her müşterimizin kendi ihtiyacına göre şekillendirdiğimiz projeler ile, onlara minimum efor ile maksimum verimlilik sağlamayı hedefliyoruz. Inveon projelerinin tamamının ortak özelliği katma değeri düşük iş yükünü yazılım sistemleri ile ortadan kaldırıp çalışanların gerçekten fark yaratacak alanlara konsantre olmalarını sağlamak ve müşterilerimize kısa sürede ölçülebilir fayda ve verimlilik artışı sağlamaktır.

Son olarak şirketinizin 2012 plan ve projelerinden bahsederek uzun vadedeki hedeflerinizi açıklar mısınız?

Giderek büyüyen internet girişimleri, özellikle de e-ticaret pazarında 2012’de de aktif rol almaya devam edeceğiz. Perakendenin e-ticaret dönüşümünde hem vizyonel hem de teknik anlamda destek olmayı hedefliyoruz. Inveon’un, teknoloji alanındaki liderliğini girişimcilik ruhu ile birleştirerek, bu alanda ilk akla gelen şirketlerden olacağına inanıyoruz. Inveon’da yazılım çözümlerinin müşterinin talebiyle “tedarik edilmesinden” çok daha öte, bir yönetim stratejisi olarak hayata geçirilmesi gerektiğini iyi biliyoruz. 2012’de de müşterilerimizin iş yapış şeklini bütün boyutlarıyla analiz ettikten sonra, sadece ihtiyaçlarını karşılayan değil iş süreçlerini beklentilerin ötesinde verimli hale getiren “IT dopingi” yapmaya devam edeceğiz.

Comments are closed.