+90 (212) 270 0 546
info@inveon.com.tr

Vatan Gazetesi S-Ticaret Hakkındaki Görüşlerimize Yer Verdi

InveonBasında Inveon E-TicaretVatan Gazetesi S-Ticaret Hakkındaki Görüşlerimize Yer Verdi

Aug

7

Vatan Gazetesi S-Ticaret Hakkındaki Görüşlerimize Yer Verdi

Vatan Gazetesi S-Ticaret Hakkındaki Görüşlerimize Yer Verdi  2017’nin ilk yarısını geride bıraktıktan sonra, önümüzdeki dönemde e-ticaretin ve ayrılmaz parçası olan dijital pazarlamanın hangi trendler ile gelişeceğine dair bazı öngörülerimiz oluştu. Vatan Gazetesi’nde bu öngörülerini paylaşan Inveon Partner’ı Moris Kastro’ya göre arama motorları hala ürün bilgisi arama ve marka keşfetme konusunda lider olsalar da, sosyal platformlar hızla arayı kapatıyor. Özellikle geç Y kuşağı ve Z kuşağı kullanıcıları, online alışveriş yapma amaçlı aradıkları bilgileri, sosyal ağlarda soruşturarak elde etme konusunda eğilimliler.

Böylece, E-Ticaret ve M-Ticaret haricinde bir de S-Ticaret, yani sosyal ticaret de hayatımıza giriyor. Özellikle Instagram ve Pinterest’in yaptığı atılımlardan sonra, sosyal ağlar üzerinden doğrudan alışveriş yapılabilme konseptinin bazı tüketiciler nezdinde işe yaradığı görüldü. Bu yöntemler daha rafine bir şekilde yakın zamanda tüm sosyal ağlara yayılacak. S-ticaretin en küçük detayının bile ölçümlenebilir olması, büyük veri yaratılıp analiz edilmesi ve müşteri davranışlarının dijital olarak belirlenebilmesi, S-ticaretin en büyük avantajları arasında.

Vatan Gazetesi’ndeki içeriğin tamamını burada okuyabilirsiniz.