Under Armour, inCommerce ve GrowthLab ile Türkiye’ye Açıldı

Under Armour’ın yurt dışı merkezden yönetilen e-ticaret operasyonları ile yerel ERP sistemleri arasında inCommerce ürünümüz ile entegratörlük görevini üstlendik.

Dünyanın en hızlı büyüyen spor ve performans ürünleri markası, aynı zamanda Dwayne Johnson, Stephen Curry ve Michael Phelps gibi isimler ile birlikte Darüşşafaka Doğuş Basketbol Takımı’nın da sponsoru olan Under Armour, 2016 yılında Türkiye’ye hızlı bir giriş yaparak 9 fiziksel mağaza açtı. Türkiye online mağazasını da açarak tüm ülkeye hizmet vermeye başladı.

Marka ve sektöre özel olarak kişiselleştirilen, modüler e-ticaret altyapı ürünümüz inCommerce, Under Armour’ın global merkezi ile yerel ERP sistemi arasında köprü görevi görerek, ürünlerin stok, fiyat, kargo ve iade süreçlerini yönetiyor.

GrowthLab Under Armour’a hedeflerinde destek oluyor

Şirketlere özel bir e-ticaret iş geliştirme ve dijital pazarlama departmanı gibi çalışan GrowthLab çözümümüz, sistematik düşünce yapısı ile tüm sektörlerde uygulanabilir hale getirdiği analitik yaklaşımını bu kez Under Armour Türkiye’nin büyümesi ve hedeflerine ulaşması amacıyla kullanarak partner görevi görüyor. GrowthLab, öncelikle dijital pazarlama stratejilerinin oluşturulması, performance marketing, CRM ve genel optimizasyon konularında Under Armour’a destek olacak.