Tüketici Psikolojisi ve E-ticaret Ödeme Süreçleri
- Online tüketicilerin %57’si 3 saniye bekledikten sonra internet sitesini terk ediyorlar. Terk edenlerin %80’i bir daha dönüş yapmıyor.
- Tüketicilerin % 92,6’sı satın alma kararı verilirken en etkili faktörün görseller olduğunu söylüyor.
- Ürünler 90 saniye içerisinde tüketiciler tarafından değerlendiriliyor ve o saniyeler içerisinde satın alıp almama kararı veriliyor.
- Ürün iadelerinin %25’i ürünlerin bekledikleri gibi olmamasından kaynaklanıyor.
- Tüketicilerin %31’i ürünle ilgili videoyu seyrettikten sonra satın alma kararı veriyor.
- Her 2’i kişiden 1’i online video seyrettikten sonra o ürüne daha çok güvendiklerini söylüyor.
- Tüketicilerin %85’i ürün hakkındaki yorumları okuduktan sonra bir ürünü almaya karar veriyor. Bu kişilerin % 79’u bu yorumlara güveniyor.
Kaynak: vouchercloud