Tüketici Psikolojisi ve E-ticaret Ödeme Süreçleri

  • Online tüketicilerin %57’si 3 saniye bekledikten sonra internet sitesini terk ediyorlar.  Terk edenlerin %80’i bir daha dönüş yapmıyor.
  • Tüketicilerin % 92,6’sı satın alma kararı verilirken en etkili faktörün görseller olduğunu söylüyor.
  • Ürünler 90 saniye içerisinde tüketiciler tarafından değerlendiriliyor ve o saniyeler içerisinde satın alıp almama kararı veriliyor.
  • Ürün iadelerinin %25’i ürünlerin bekledikleri gibi olmamasından kaynaklanıyor.
  • Tüketicilerin %31’i ürünle ilgili videoyu seyrettikten sonra satın alma kararı veriyor.
  • Her 2’i kişiden 1’i online video seyrettikten sonra o ürüne daha çok güvendiklerini söylüyor.
  • Tüketicilerin %85’i ürün hakkındaki yorumları okuduktan sonra bir ürünü almaya karar veriyor. Bu kişilerin % 79’u bu yorumlara güveniyor.

Kaynak: vouchercloud

8

 

Comments are closed.