Tazemasa, Doğal ve Organik Pazarda Markalaşacak

İnternet, mobil ve yazılım alanlarındaki girişimler için erken aşama yatırımcısı rolü üstlenme hedefiyle kurulan Inventures, Tazemasa.com’a yatırım gerçekleştirdi.

2012 yılının Aralık ayında kurulan ve mevsiminde yetişen sebze ve meyveler ile doğal ve organik ürünleri kullanıcılara direkt olarak üreticisinden sunan Tazemasa.com, zengin ürün yelpazesi ve “haftanın sepeti” gibi özel uygulamaları ile tüketicinin beğenisini kazanarak kısa sürede farklılaştı. Inventures Kurucusu Yomi Kastro, taze, doğal ve organik ürünleri tüketici ile buluşturan Tazemasa.com’u daha da büyütmek amacıyla yola çıktıklarını ifade ederek, “Müşteri kitlesini geliştirmek ve servis verebilecek verimli altyapıyı kurup sürdürmek için Tazemasa.com’a dijital pazarlama ve iş geliştirme konusunda tecrübemizi aktaracağız” dedi. Sektörde dikkat çeken girişimlerden biri olan Tazemasa.com’a yaptıkları yatırımın önemine dikkat çeken Yomi Kastro, sözlerine şöyle devam etti: “Öncelikle şirketin finansmanını güçlendirerek, dijital pazarlama çalışmalarına destek vereceğiz. Daha önce birçok internet şirketini büyüttüğümüz gibi, iş geliştirme çalışmalarından, online marketing hamlelerinin verimliliklerinin ölçülmesine kadar geniş bir yelpazede Tazemasa.com’a destek sağlayacağız.” Tazemasa.com’un müşteriye erişeceği kanalları daha etkin hale getirmek ve kuvvetli bir marka olmak  istediklerini dile getiren Tazemasa.com kurucu ve CEO’su Fahir Özcan, “Tazemasa’nın operasyon ve müşteri ilişkilerinin yanına bu katkıyı aldığımızda çok daha hızlı büyüyerek , Türkiye’de sağlıklı, doğal ve lezzetli ürünlerde akla gelen ilk isim olmak istiyoruz.“ dedi.

tazemasa_son