Linens’in E-ticaret Cirosunun Üçte Biri Mobil Kanallardan Geliyor

Akıllı telefonları ile yaşayan tüketiciye mobil odaklı olmayan bir yaklaşım stratejisi sunmak, en büyük temas kanalını kesmek ile aynı anlamı taşıyor. En basitinden mobil üzerinde hızlı ödeme seçenekleri, mobil uygulama üzerinde kart saklama, temassız ödeme yöntemleri gibi teknolojiler, mobil kullanıcıların kendilerini rahat hissettikleri kanallardan alışveriş yapmalarını destekliyor.

Perakende firmalarının yüzde 62’si önümüzdeki yıl mobil pazarlama kanalı yatırımlarını arttıracak. Yüzde 79’u önümüzdeki bir kaç yıl içinde mobilden satın alma yöntemlerini anlamanın çok önemli olduğunu düşünüyor. Yüzde 55’i mobil konusunu stratejik olarak önceliklendiriyor. Bu oranların çarpıcılığı, karşımızda bulunan gerçekler ve tüketici profili göz önüne alındığında çok düşük kalmalarından kaynaklanıyor. Eğer böyle giderse perakende sektöründe çok büyük değişimler göreceğiz.

Mobil odaklılık konusunda bizim de Inveon olarak yaptığımız başarılı çalışmalar var.

Müşterimiz Linens’in mobil dönüşüm oranını ve kullanıcı sayısını arttırmaya yönelik olarak, kullanıcılar için kişiselleştirilmiş kayıt sayfaları oluşturduk. Bu kayıt sayfalarında, “misafir” olan kullanıcıları üyeliğe yönlendirerek, üyelik kayıt sayılarımızı artırmayı başardık.

GrowthLab çözümümüzün yaptığı bu çalışmalar sayesinde, Linens’in e-ticaret cirolarındaki mobil satışın payı, bir yıl içerisinde yüzde 20 artış gösterdi. Şu anda mobil kanallar, Linens’in toplam e-ticaret cirosunun üçte birine denk geliyor.