KOBİ Yazılım Dosyası

KOBİ Yazılım Dosyası

TelepatiDergiLogoNew
Telepati_Telekom1_17092010Telepati_Telekom2_17092010Telepati_Telekom3_17092010

“Yazılım, değişik ve çeşitli görevler yapma amaçlı tasarlanmış elektronik araçların, birbirleriyle haberleşebilmesini ve uyumunu sağlayarak, görevlerini ya da kullanılabilirliklerini geliştirmeye yarayan makine komutlarıdır. Aynı zamanda yazılım, elektronik aletlerin belirli bir işi yapmasını sağlayan programların tümüne verilen addır.

Yazılım, bir başka deyişle var olan bir problemi çözmek amacıyla bilgisayar dili kullanılarak oluşturulmuş anlamlı anlatımlar bütünüdür.

Okuduğunuz bu ve benzeri tanımları çoğaltmak elbette ki mümkün. KOBİ’ler işlerini geliştirmek için önce donanıma sarıldılar. Bilgisayar sahibi oldula, internete de bağlandılar bir şekilde. Ancak donanım, işletim sistemi ve internet iş sürekliliğini devam ettirmek ve verimliliği artırmak için kuşkusuz yeterli değil. Özel sayımızda KOBİ’lere yol göstermesi açısından KOBİ’ler için özel yazılım hizmeti sağlayan firmaların yöneticileri ile görüştük.

KOBİ’ler bilinirliklerini Google ile artırıyor

İnternet’in açılış sayfası Google başlı başına büyük bir pazarlama mecrası haline geldi. Arama sonuçlarında karşılaştığımız reklamları doğru hedef kitleye ulaştırmayı amaç edinen Google, KOBİ’lerin talebi doğrultusunda ve doğru belirlenen hedef ile gelirlerin artırılmasında etkin rol oynuyor. Google Türkiye Pazarlama Müdürü Mustafa İçil ile KOBİ’lerin Web tabanlı yazılımlarla nasıl başarıya ulaşacaklarını konuştuk.

Inveon KOBİ’leri yenilikçi olmaya davet ediyor

Inveon ve perakendeye özel danışmanlık hizmeti ile sektöre yön veren Mikado Danışmanlık ortak projesi olarak geliştirdiği yeni yazılımı Pearl, perakendede müşteri odaklı çalışan kurumların sağ kolu oluyor. Pearl, müşteri, ürün ve mağaza veri analizlerinden kampanya yönetimine, sosyal medya takip parçasından müşteri listelerine sayısız yenilikçi özelliklere sahip. Pearl, kasa sistemleriyle bütünleşik bir şekilde çalıştığından müşterilerin tüm alışverişini analiz ederek hangi müşteri kategorisinin hangi ürünleri satın aldığını perakende yöneticilerine en doğru şekilde gösteriyor. Müşterilerinin markaya bağlılığını, memnuniyetini ve firmanın karlılığını artırma yönünde çalışmalar yürütmek için büyük önem taşıyan bu analizler, müşteri ilişkilerine yönelen firmalar açısından anahtar bir rol üstleniyor. KOBİ Yazılım dosyamız için özel olarak görüştüğümüz Inveon Yönetici Ortağı Yomi Kastro yazılımları Pearl hakkında bilgiler ve KOBİ’lere fayda sağlayacak konular hakkında görüşler aldık.

Pearl ile verimlilik

Yenilikçi yaklaşımlar göstermesi gereken perakendecilerin, büyük ya da küçük fark etmeksizin zamana ayak uydurmaları gerekli. İşte tam bu noktada Pearl devreye giriyor. Pearl, mağaza performanslarından müşteri verilerine, stok bilgilerinden alışveriş tarihçelerine, ürün analizlerinden kampanya dönüşümlerine kadar farklı birçok analizi yapabilecek olan perakende sektöründeki KOBİ’leri, yenilikçi olmaya davet ediyor. KOBİ’lere teknolojinin getirileri ile zamandan ve çabadan kazanarak doğru analizler ve gerçekçi karlılık ve büyüme planları yapabilmeleri ve ilerlemeleri için farklı birçok bilgi sunuyor.

Pearl’ün perakende sektörünün ihtiyaçları doğrultusunda oluşturulan özel raporlar ile karanlıkta kalan birçok kilit nokta aydınlığa kavuşuyor. Pearl ile satış eğilimleri anlık ve gerçek veri ile izlenerek stok yönetiminde daha etkin stratejik kararlar alınabiliyor. Böylelikle doğru ürünün, doğru yer ve doğru zamanda doğru müşteriye sunulması sağlanıyor. Bu da firmaların olası zararlarını en aza indirerek karlılıklarını artırmış oluyor.

Dünya geneline baktığımızda, maalesef Türkiye’deki KOBİ’ler teknolojiden henüz yeteri kadar faydalanamıyorlar. Türkiye’de teknoloji bir rekabet avantajı olarak kullanılmaya yeni yeni başlanıyor.

Büyük adımlar için…

Pearl rakipsiz bir ürün ve içinde farklı birçok sistemi barındırıyor. KOBİ’ler tek ürünle birçok sistemi bir arada kullanarak teknoloji maliyetini azaltabilecekler. Perakende sektöründe büyük küçük ayırt etmeksizin bütün firmalar, yenilikçi olmak ve büyük adımlar atmak isteyen tüm perakendeciler günün ihtiyaçları ile doğru analizler ve ölçümlenebilir pazarlama etkinlikleri yapmak için Pearl’ü tercih etmelidir.

Tek bir veritabanı, hızlı erişim

Pearl, firmaların müşteri, ürün ve mağaza verilerinden yararlanarak hem taktik hareketleri, hem de satratejik kararları hayata geçirmelerini sağlıyor. Pearl’ün kasalarla tümleşik bir şekilde çalışması dolayısıyla, tek bir veritabanına sahip olunması da tüm verinin 7 gün 24 saat güncel tutulmasına imkan sağlıyor. Sistemin kasa ekranı ile tüm müşteri işlemleri tek bir noktadan yürütülebiliyor. Veri temizleme algoritması sayesinde, yeni kayıtlardaki veri tekrarı da önlenmiş oluyor.

Dahası sistemin pazarlama eklentisi ile kısa mesaj servisleri-KMS/e-posta kampanyaları gerçekleştirilerek, ilgili raporlarda gerçekleşen kampanyaların başarısı en ince detayına kadar ölçümlenebiliyor. Sistemin perakende sektörünün ihtiyaçları doğrultusunda oluşturulan özel raporları ile daha önce yapılamayan birçok analiz, yöneticilerin kullanımına sunuluyor.

Çeşitli filtreleme seçenekleri ile müşteri araması, müşteri listesi oluşturulması, dışarıdan sisteme veri aktarımı, seçilen tarih aralıklarına göre satış verilerinin karşılaştırmalı olarak sunulduğu raporlar, akıllı uyarı mekanizması ile şirketlerin kendi belirledikleri kıstaslar doğrultusunda normal dışı durumlardan anında haberdar olmaları ve Pearl üzerinden yapılan analizler ile doğru ürünün; doğru yer ve doğru zamanda, doğru müşteriye sunulması Pearl’ün çarpıcı özelliklerinden sadece birkaçı.

Comments are closed.