Inveon, Efsane Cuma 2018 karnesini paylaştı

Türkiye’deki en büyük 200 dijital operasyonun 50’sinden fazlasında tercih edilen Inveon, 23 Kasım 2018’de gerçekleşen Efsane Cuma karnesini paylaştı.

Inveon verilerine göre Efsane Cuma’da dijital ticaret platformlarındaki toplam ziyaretçi sayısı 26,4 milyona ulaştı.

E-ticaret sitelerine girişin yüzde 80,4’ü mobil cihazlardan gerçekleştirildi. Mobil alışverişlerden elde edilen gelir toplam gelirin yüzde 64,6’sını oluştururken, mobilin webi yalnızca trafikte değil, satışta da geçmesi dikkat çekti.

Saniyede 12 ürün satıldı

Efsane Cuma’da her saniyede 12 ürün satıldı. Inveon’un inCommerce platformlarında tüm ekranın yüklenmesi ise ortalama 2,9 saniyede gerçekleşti.

En yüksek dönüşüm oranı (toplam ziyaretçi sayısının hedeflenen işlemi gerçekleştirenlere oranı) yüzde 12,2 olarak gerçekleşirken, en yüksek çok kanallı gelir oranı da yüzde 39,4 olarak açıklandı. Uluslararası işlem oranı ise rekor kırarak yüzde 11,6‘ya ulaştı.

Sepetlerde şaşırtan ürün sayısı

Inveon platformlarında kullanıcıların bir sepete eklediği en çok ürün sayısı 260 oldu. Her sene daha çok alışverişin yapıldığı Efsane Cuma gününde elde edilen toplam gelir, önceki haftalara oranla yüzde 876 arttı.

Inveon’un paylaştığı verileri detaylı olarak aşağıdaki infografikten inceleyebilirsiniz.