Inveon Digital Analytics Summit Etkinliğine Katılıyor

inveon-digital-analytics-summitTürkiye’nin pazarlama ve dijitalleşme anlamındaki en önemli etkinliklerinden biri olan Digital Analytics Summit, 1 Aralık Perşembe günü Boğaziçi Üniversitesi Güney Kampüsü Albert Long Hall’da gerçekleştirilecek. “Etkileşim Çağında Pazarlama” üst başlığı ile gerçekleştirilen etkinlikte 30’dan fazla konusunda uzman kişi konuşma yapacak.

Inveon olarak standımız ile yer alacağımız etkinlikte, IDC Türkiye Genel Müdürü Nevin Çizmeci moderatörlüğünde gerçekleştirilecek panele, kurucumuz ve CEO’muz Yomi Kastro da katılacak. “Markaların Dijital Stratejileri: Tekli Kanal’dan Çoklu Kanal’a Geçiş İle Değişen Perakende” konulu panelde Yomi Kastro, omnichannel perakende çözümleri başta olmak üzere dijital kanallarda yaratılan değerin, fiziksel satışları artırmaya yönelik etkisinden bahsedecek. Panele ayrıca L’Oréal CMO’su Beyza Kapu, Mudo Bilgi Teknolojileri ve Operasyon Direktörü Ali Özgeç ve Metro Cash & Carry CIO’su Tunç Şenyol katılacak. Yomi Kastro Kasım ayı içerisinde Marketing Meetup Change etkinliğine de panelist olarak katılmıştı.

Fiziksel mağazacılık ile online ticaretin iç içe geçtiği bu günlerde iyi bir yol haritası sunacak, sektör profesyonellerinin görüşlerine yer verilecek paneli takip edebilir ve detaylı bilgiler için standımızı ziyaret edebilirsiniz.

Etkinlik davetiyelerine kayıt adresinden ulaşabilir, #DigitalAnalyticsSummit hastag’i üzerinden sosyal medyadan takip edebilirsiniz.

Comments are closed.