Inveon, Criteo ile güçlerini birleştirerek Under Armour’ın remarketing cirosunu %127 artırdı

Dünyanın en büyük spor giyim markalarından olan Under Armour, müşteri tabanını büyütürken dönüşüm oranı ile cirosunu artırarak istikrarlı bir ROI elde etmek için doğru müşterileri hedefleyebilmeyi amaçlıyordu.

Inveon, müşterileri doğru tekliflerle doğru zamanda hedeflemeyi sağlayan Criteo ile güçlerini birleştirerek, Under Armour Türkiye’nin ROI seviyesini korurken satış hacmini artırabileceği bir strateji oluşturdu. Uygulamanın hemen ardından remarketing kanalının ciro ve görüntülenme gibi en büyük öneme sahip KPI’larında bir önceki döneme kıyasla dikkat çeken bir artış gözlendi.

Detaylı bilgiye ulaşmak için tıklayın.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *