+90 (212) 270 0 546
info@inveon.com.tr

GrowthLab İşimi Büyütmeme Nasıl Yardım Eder?

Inveon, 2015 yılında kendi bünyesinde gelişen teknoloji ve koşulları göz önünde bulundurarak müşterilerine Kullanıcı Deneyimi Geliştirme, İş Geliştirme, Dijital Pazarlama, Planlama ve Stratejik Büyüme Yönetimi konularında 360 derece yaklaşabileceği bir yapıyı hayata geçirdi. Her biri konusunda uzman kişilerden oluşan GrowthLab Ekibi ile yönetilen tüm projelerimizde e-ticaret dünyasındaki büyüme hedeflerine erişme yolunda stratejik yaklaşımlarımızla sizi başarıya ulaştırıyoruz.
01


Analiz ve Strateji Belirlenmesi
Markaların büyüme strateji ve hedeflerinin belirlenmesinin ardından yol haritalarını çizeriz. Bu plan oluşturulurken şirketin istek ve planları kadar ürünün ait olduğu pazarın değerlendirilmesi de önem taşımaktadır. Hedefe koşarken stratejik yaklaşımların netleştirilmesi için haftalık ve aylık olarak yapılan değerlendirmeler ile markayı yakın takipte tutarız . Bu sürecte markaların kendi internet siteleri haricindeki tüm satış kanallarının takibi, rekabet yaklaşımları, rakip analizleri ile bütçeye uygun planlar yapılması da büyük önem taşır.

02

Dijital Pazarlama ile Trafik Kazanımı ve Yönetimi
Google Adwords, Display Banner planlaması, Affiliate kanalları yönetimi, Facebook ve Instagram reklamları, Remarketing ve Retargeting çalışmaları ile trafik kazanımı sağlanır. Ancak GrowthLab’in gücü yapılan reklam ile elde edilen trafik ve cironun doğru ölçümlenip raporlanması ve dolayısıyla her geçen gün optimize edilen en verimli kampanyalar üretilmesi sırasında belirginleşiyor. Kampanyalardan alınan verimin artırılması için sürekli olarak optimizasyon çalışmaları yapmaya devam ederiz.

pazarlama

Pazarlama Faaliyetlerinin Planlanması
Tüm dünyada yaygın olarak kullanılan sosyal medya araçlarında da markanın bilinirliği ve tercih edilirliğini artırmaya yönelik pazarlama faaliyetleri yapılmaktadir. Bunun dışında markanın hedeflerine ve konumlandırılmak istediği yere bağlı olarak bütçenin planlanması ve en etkili kullanılmasına ilişkin yönetimi ile “en düşük bütçeyle en etkili reklam” ilkesine uygun olarak tüm mecralarda çok katmanlı bir pazarlama yapısı tercih eder ve ileriye dönük verimli planlar yaparız.

03

“Performance Marketing” Araçlarının Kullanımı
Pazarlama faaliyetlerindeki performansı ölçümleyebilmek ve artırmak amaçlı çalışmalar için yurtiçi ve yurtdışında kullanılan en iyi tool’ları ürünlerimize entegre ediyoruz. Tüm dünyada kabul görmüş birçok performans artırıcı araçla partner konumunda çalışıp, yönetimini üstlendiğimiz markalara kendi ihtiyaçlarına en uygun ürünleri seçip, mümkün olan “en düşük maliyetle en yüksek getirileri” sağlayıcı çözümler üretmek birinci önceliğimiz. Kişiselleştirme ve tavsiye motorlarını doğru kurgulayarak her kullanıcıyı satın almaya en yakın olduğu konuma getirmeyi amaçlarız.

odeme

Ödeme Yöntemleri Çeşitliliği
Alternatif ödeme yöntemlerinin entegrasyonu ve kredi kartı saklama opsiyonlarının doğru kurgulanması ile birlikte kullanıcıların alışveriş yapma eğilimini artırmaya çalışırız. Bu esnada kullanıcı deneyimini pratikleştirirken güvenlik seviyesini en üstte tutmak ise birinci önceliğimiz.

04

Kullanıcı ve Müşteri Yönetimi
E-ticaret operasyonlarının başarısında kullanıcı kazanımı kadar sadakat sağlanması da önemli olduğundan, GrowthLab çeşitli kurgular ile kullanıcılarını bir yaşam döngüsüne dahil edip sadakat artırıcı kampanyalar planlar. Türkiye’nin önde gelen bankaları, telekom ve ödeme sistemi işbirlikleri ile marka bilinirliğinin ve etki ettiği kitlenin büyütülmesini sağlarız. Bunun dışında bünyesindeki farklı markaları ortak paydada buluşturulup birbirini desteklemesi ve ekosistemdeki gelişmeye katkı sağlamalarına zemin oluşturması GrowthLab’in en büyük farklarından biri.

05

Omni-Channel Yaklaşım
Tüketicilerin gelişen koşullar ile birlikte bir kanaldan başlayıp, satın alma süreci tamamlanmadan önce farklı kanallara baktığını biliyoruz. Omni-channel ile müşteri deneyiminin kusursuz olması için kendimizi tüketicilerin yerine koyup, her metriği ölçtüğümüz, doğru kitleye en etkili hitap yoluyla seslenmek için kullanıcıları belli özellikler ile limitleyip gruplandırdığımız ve her kesime en aktif oldukları mecradan en uygun zamanda seslendiğimiz tam anlamıyla çok kanallı bir iletişim yolunu seçeriz. Markaya ait online ve offline tüm mağazalar için tek müşteri veritabanı oluşturulması ve beacon’lar aracılığı ile konum bazlı pazarlama yapılabilmesi yönünde bir takım çalışmalar yapmakla birlikte bu teknolojileri her geçen gün daha verimli kullanmak için çeşitli analizler yapmaya devam ediyoruz.

mobil-yaklasim-icon (1)

Mobil Yaklaşımlar
Telefonların erişilebilir alanlarının yanında uygulama kullanıcısının deneyimini de analiz ederek mobil deneyimi en üst noktaya taşımaya çalışırız. Bunu yaparken birinci önceliğimiz uygulamanın performansının ve kullanıcı deneyiminin artırılmasıdır. Kullanıcı verilerini toplarken aynı zamanda müşteri özelini koruyacak bir yapı organize etmeye özen gösterir ve sürekli optimize etmeye yönelik yaklaşımımızı analitik çözümler ve huni analizleri ile destekleyerek kullanıcının amacına en hızlı ve kolay şekilde ulaşmasını sağlarız.

06

Operasyon Denetimi
E-ticaret projelerinin başarısında web sitesinin kullanılırlığı ve pazarlama faaliyetlerinin başarısı kadar önem teşkil eden bir başka unsur ise operasyonun gücüdür. Satın almanın başlangıcından ürünün kullanıcıya teslimatına kadar geçen sürede lojistik operasyonların ve müşteri hizmetleri yaklaşımlarının kusursuz ilerliyor olması için düzenli analiz ve kontroller yapar, bu konudaki anket çalışması ve iyileştirme analizlerine dair sonuçları müşterimizle düzenli aralıklarla paylaşırız.

yurtdisi

Yurtdışı Operasyonları
Markanın yurtdışı açılımlarının yönetimi için hedef pazarın belirlenmesi, UI/UX ve dil dönüşümlerinin sağlanması, lojistik servis sağlayıcı partnerin seçimi, müşteri hizmetleri sürecinin sağlıklı yönetilmesi için gerekli planlama ve partner seçimi, lokasyon bazlı pazarlama faaliyetlerinin yönetilmesi gibi başlıkları içeren yol haritasının çizilmesi ve uygulanmasını sağlarız.