+90 (212) 270 0 546
info@inveon.com.tr

Event: Mobile Vision by Inveon & Google

InveonUncategorizedEvent: Mobile Vision by Inveon & Google

Event: Mobile Vision by Inveon & Google

Mobil teknolojilerin yükselişinin dijital ticaret üzerindeki etkisini aydınlatmak için sektörün önde gelen isimlerini bir araya getiren “Mobile Vision by Inveon & Google” etkinliği, Inveon ve Google’ın ortaklığında gerçekleştirildi.

Inveon Ortağı Moris Kastro tarafından yapılan açılış konuşmasının ardından sahne alan GrowthLab Data Analyst Hande Çakın; dünya genelinde app indirme sıralamasında 8. olan Türkiye baz alındığında mobil teknolojilerin yükselişinin yarattığı somut sonuçların mobil uygulamaları bir gereklilik olmaktan çıkarıp bir zorunluluk haline getirdiğini söyledi. Müşteri edinme ve müşterileri koruma yönündeki stratejilerden de bahseden Hande Çakın; “Yeni müşteri kazanma maliyeti mevcut müşteriyi elde tutma maliyetinin 7 katı” dedi.

Etkinlik partneri Google’ın İstanbul ekibinden Industry Manager (Retail&Technology) Gökçe Üzümcü fırsat yaratan pazarlama stratejileriyle ilgili özellikle dijital ve fiziksel perakendeyi doğru şekilde birleştirmek ile ilgili yararlı önerilerde bulundu.

Önde gelen perakende ve FMCG şirketlerinin dijital ticaret yöneticilerini buluşturan etkinlikte en çok ilgi gören kısım Inveon’un yeni platformu Mobular oldu. Markalar için müşterilerle etkileşime geçebilecekleri 360 derece modüler yapıdaki ilk ve tek app-commerce platformu olan Mobular’ın, firmaların mobil yükseliş trendinde doğru stratejilerle konumlanmalarında sağlayacağı faydalar paylaşıldı.

Son olarak mobilin yükselişinin dijital ticareti nasıl etkileyeceği konusunda moderatörlüğünü Tradefive/Alibaba Türkiye ve Alibaba Cloud’un CMO’luğu görevindeki Gizem Burteçin’in üstlendiği panel, Under Armour e-ticaret yöneticisi Onur Sarı, Yargıcı e-ticaret yöneticisi Yasemin Gülle ve Insider firmasından Partner Success Direktörü Kerem Bozokluoğlu’nun katılımıyla gerçekleşti. Bu panelde markaların mobil stratejilerinin yanında, e-ihracat yaklaşımları ve omni-channel stratejileri gibi sektörün merak edilen konuları hakkında aydınlatıcı bilgiler paylaşıldı.