+90 (212) 270 0 546
info@inveon.com.tr

Sep

28

En Çok Beğenilen Sosyal Medya Paylaşımlarımız

Inveon sosyal medya hesaplarında yaptığımız paylaşımlardan en çok beğenilenleri derledik.

  • Türkiye’deki 35 yaşın altındaki internet kullanıcılarının yüzde 80’i öğrenmek istedikleri her şey hakkında YouTube’da bir video bulabileceğine inanıyor.
  • Türkiye’de mobil ticaretin %70’i Android, %30’u ise iOS cihazlar üzerinden gerçekleşiyor.
  • Deloitte firmasının yaptığı araştırmaya göre Türkiye, sosyal medyada fotoğraf paylaşımında Brezilya, Çin, Rusya, İngiltere gibi pek çok ülkeyi geride bırakıyor.
  • PayPal’ın araştırmasına göre; akıllı telefon sahibi olup mobil ticaret kullanmayan Türk kullanıcılarının yüzde 39’u, sebep olarak ekranlarını yeterince büyük bulmadıklarını söylüyor.
  • Akıllı telefon kullanıcılarının %75’i mağazada cihazlarını son kullandıklarında bir ürün ya da hizmet hakkında internette buldukları bilginin alacakları kararı etkilediğini söylüyor.
  • Mobil ödeme sistemleri online alışverişlerde kullanıcılara büyük kolaylık sağlıyor. BKM’nin yaptığı araştırmaya göre; 2017’de dünyada mobil ödemenin 800 milyar doları geçmesi bekleniyor.
  • E-posta servis sağlayıcı şirketlerinden Mailjet’in İngiltere’deki internet kullanıcıları arasında yaptığı ankete göre; 16-29 yaş grubunun %40’ından fazlası tasarımın iyi olduğu bir e-maili tıklamaya daha yatkın. Tasarımı daha az önemseyen 30 yaş ve üzeri kullanıcılar ise kişiselleştirilmiş e-mailleri daha çok tıklıyor.
  • Türkiye’deki perakende şirketleri listesinin en üst çeyreğinde bulunanların mobil üzerinden yaptıkları satışlar geçtiğimiz yıl yüzde 34,4’e ulaştı. Bu da gösteriyor ki mobil dostu kullanıcıları kazanmak isteyen markaların tüm cihazlarda, tüketicilerinin istek ve ihtiyaçlarına göre tasarlanmış mobil pazarlama stratejilerine yatırım yapmaları gerekiyor. Siz de markanıza özel mobil proje ve stratejiler için destek almak istiyorsanız hemen Inveon’la iletişime geçin. E-posta: info@inveon.com.tr
  • Mağaza içi alışveriş deneyiminde, satış danışmanının ilgisi ve müşteriye son satın aldığı üründen memnun kalıp kalmadığını sorması, müşterilerin %62’sini memnun ediyor.
  • Mobilden ürün araştırması yapan her 2 tüketiciden 1’i, mobilden araştırma yapmanın en çok zaman tasarrufu sağlamada etkili olduğunu, her 3 tüketiciden 1’i de araştırma yapmanın masaüstü veya dizüstü bilgisayara göre daha kolay olduğunu belirtiyor.
  • Türkiye’de ilk e-ticaret uygulaması Ocak 1997’de yayına sunulan Remzi Kitabevi’nin e-dükkanıdır.
  • Araştırmalara göre akıllı telefon kullanıcılarının %88’i mobil uygulamalardan bildirim alıyor.
  • E-ticaret sitelerinde trafiğin %41,79’u masaüstü cihazlardan gelirken, tüm satın almaların %84,69’u bu cihazlardan gerçekleşiyor.