+90 (212) 270 0 546
info@inveon.com.tr

Oct

13

Emir Alkaş: “Sunduğumuz Yazılımlar, Müşteriye Dokunulabilecek Alanları Genişletiyor”

Inveon Yönetici Ortağı Emir Alkaş, CRM alanında sundukları, iş takibini kolaylaştıran çözümleri Mall Report’a anlattı.

emir

Sunduğunuz CRM çözümlerinden bahseder misiniz? Bu kapsamda ne gibi çalışmalara yer veriyorsunuz?

Inveon olarak perakende yöneticilerinin ve üst düzey yöneticilerin; raporlama ara yüzleri ile kampanyaların rahatça ölçümlemesini sağlayarak iş akışlarını ve iş takibini kolaylaştıran çözümler sunuyoruz. Bu yazılımlar sayesinde kırılımlı olarak satışlar, en çok satan ürünler ve segmente edilmiş şekilde müşterilere anlık olarak ulaşmak mümkün oluyor. CRM çözümlerimiz sayesinde artık online dünyada yoğun olarak kullanılan büyük verinin işlenmesi offline’daki perakende mağazalarında da olanaklı hale geliyor. Böylece şirketler, müşteri ve marka arasındaki ilişkiyi rahatlıkla kuvvetlendirip, tam anlamıyla bir etkileşim ve koordinasyon ağının oluşmasını sağlayabiliyorlar. Müşterilerinin markaya bağlılığını, memnuniyetini ve firmanın kârlılığını artırma yönünde çalışmalar yürütmek için büyük önem taşıyan bu analizler, müşteri ilişkilerine yönelen firmalar açısından anahtar bir rol üstleniyor.

Özellikle AVM’ler ve markalar nasıl bir CRM stratejisi içinde bulunmalılar? Bu konuda onlara hangi çözümleri öneriyorsunuz?

mlogoInveon olarak müşteri sadakatini pekiştiren CRM hizmetlerinin günden güne öneminin arttığının farkındayız ve biz de özellikle var olan müşterileri segmente etmek ve raporlamak konusunda detaylı çalışmalar yapıyoruz. Eren Holding, Kipling, DESA gibi firmalarda kullanılan yazılımlarımız, müşterilerin alışveriş davranışlarını raporlayarak kişiye özel kampanyalar yapılmasına yardımcı oluyor. Yazılımlarımız, mağaza bazında kırılımlarla firma için en önemli müşterilerini belirlemenin yanı sıra çeşitli kriterlere uyan müşterilere otomatik hatırlatma maillerinin ve SMS’lerin gönderilmesine izin veriyor. Günden güne hızlanan perakende sektöründe artık daha çok karşılaştığımız kişiye özel ve daha çevik kampanya kurgularıyla, sunduğumuz yazılımlar, müşteriye dokunulabilecek alanları genişletiyor.

Kullanılacak doğru CRM yapısının müşteri sadakati ve verimliliğine katkıları nelerdir?

CRM çözümleri genel olarak müşterilerle kurulan iletişimin kalitesini artıran ve şirketlerin hedeflerine ulaşmakta yardımcı olan yazılımlar. Bu yazılımlar, hedef müşterinin doğru seçilmesine destek olurken, doğru satış stratejisi uygulanmasına da olanak verir. Böylece kişiselleştirilmiş iletişim ile birlikte müşteriler kendilerini markaya daha yakın hissedecektir ve daha sadık hale geleceklerdir. Ayrıca doğru veri analizi ve süreç yönetimi ile de yeni müşterileri kazanırken verimliliği fark yaratacak şekilde artırmak mümkün.Tabii ki bu da pazarlama maliyetlerini iki ana parametrede değiştirecek ve yeni müşteri kazanımı maliyeti için harcanacak bütçeyi düşürecek ve müşterinin yaşam boyu değerini sürekli dokunuşlarla iyileştirecektir.