+90 (212) 270 0 546
info@inveon.com.tr

Ekonomist Dergisi Ekim Sayısında Inveon’un Görüşlerinden Yararlanıldı

InveonBasında InveonEkonomist Dergisi Ekim Sayısında Inveon’un Görüşlerinden Yararlanıldı

Ekonomist Dergisi Ekim Sayısında Inveon’un Görüşlerinden Yararlanıldı

Türkiye’nin en önemli ekonomi ve finans dergilerinden olan Ekonomist, “E-Ticarette Satışları Artırma Stratejileri” adındaki dosya konusunda Inveon’un da görüşlerinden yararlandı. Özellikle SEO uygulamalarının e-ticaret sitelerine ve satışlara nasıl etki ettiği konusuna odaklanan dosya konusu için Inveon Ortağı Moris Kastro görüş verdi. Kastro, “Öncelikle iyi bir analiz yapılması ve bu analizin sonuçlarının anlamlandırılması gerekiyor. Bu analiz, yalnızca sitenin değil, markanın, hitap ettiği sektörün ve müşteri kitlesinin de analiz edilmesini gerektiriyor. Bu analiz sonuçlarına uygun bir şekilde, sitenin SEO çalışmalarına başlanabilir. SEO haricinde içerik pazarlama, sosyal medya kanallarının etkili bir şekilde kullanılması, ayrıca reklam ve satış kampanyaları de e-ticaret trafiğinin artırılması için çok önemli süreçlerdir. Modüler ve esnek e-ticaret altyapı çözümümüz olan inCommerce ilk kodlanmaya başladığından itibaren, e-ticaret sitelerinin SEO ihtiyaçlarını göz önünde bulundurduk ve bu ihtiyaçları dikkate alarak Türkiye’nin en gelişmiş e-ticaret altyapı yazılımını geliştirdik. Böylelikle, müşterilerimizin teknik SEO ihtiyaçları çok hızlı ve etkili bir şekilde karşılanabilir hale geldi. İçerik ve pazarlama konularında da, iş geliştirme ve yönetim çözümümüz olan GrowthLab devreye giriyor. Firmaların kendi e-ticaret departmanları gibi çalışan GrowthLab takımı, Inveon’un teknik yetkinliğini ve kardeş şirketimiz Inventures’ın iş geliştirme know-how’ından beslenerek, markanın tüm dijital pazarlama, iş geliştirme, SEO ve daha birçok yönetimsel ihtiyacını karşılıyor.” dedi.

Derginin ilgili küpürünü burada bulabilirsiniz.