Inveon ve Blesh Türkiye’nin İlk Omni-Channel Uygulamalarından Birini Columbia Sportswear için Hayata Geçirdi

Tüketicinin adeta mobil cihazı ile birlikte yaşadığı günümüzde, omni-channel uygulamalarının satışı artırmak için kilit rol oynaması bekleniyor.  Tüketicinin baktığı her yerde olma stratejisi ile  hareket eden Inveon, Türkiye’nin ilk omni-channel uygulamasını Blesh ile işbirliği yaparak  başlattı. Columbia Sportwear markası için Blesh ile birlikte bir iBeacon uygulaması geliştiren  Inveon, Columbia’nın  hem alışveriş merkezinde, hem de internet sitesinde müşteri kitlesine ulaşmasını sağlıyor.

Gelecekte perakendenin anahtar kelimesi olması beklenen ‘omni-channel’, farklı alışveriş kanallarının bir arada kullanılarak müşteri kazanma stratejisi anlamını taşıyor. Online-offline ve mobil davranışların iyi bir şekilde analiz edilerek, müşteriye birçok farklı noktadan dokunarak satışlarda artış sağlanması amaçlanıyor.

Bugüne kadar Aqua Florya, Buyaka, Nautilius, Cepa AVM’lerde potansiyel müşterilere ve alışveriş sonrasında 2000’in üzerinde mesaj gösterildi. Inveon’un geliştirdiği omni-channel kampanyasıyla; e-ticaret ziyaretleri ile mobil cihazları arasında kurulan eşleşmede Columbia müşteri kitlesi olduğu tespit edilen müşterilerin  mobil cihazına AVM’ye girdiği anda, “Biz de seni bekliyorduk. Hoş geldin, seni mağazamıza bekliyoruz” mesajı iletiliyor. Böylece müşteri ile sıcak temas kurularak, fiziksel mağazadan yapılacak  alışveriş destekleniyor. Müşteri mağazadan alışveriş yaptıktan sonra ise  “Tebrikler, içerisinde 25 TL bulunan Omnicard kazandın ”mesajını alıyor. Kullanıcıya mağaza ziyareti içinde teşekkür edildikten sonra bir sonraki alış-veriş deneyimi için www.columbia.com.tr adresi de özel bir indirimle öneriliyor. Bugüne kadar bu çalışma ile 1276 kişiye ulaşıldı.