+90 (212) 270 0 546
info@inveon.com.tr

Apr

28

Cepfix, Inveon Tecrübesi ile Mobil Cihaz Kullanıcılarına Benzersiz Bir Tamir Hizmeti Sağlıyor

Bozulan cep telefonlarını kullanıcının kapısından teslim alıp tüm tamir sürecinde online takip sistemi sağlayan ve kullanıcıya sunduğu yedek telefon hizmeti ile müşterilerine büyük kolaylık sunan Cepfix, Inveon altyapı ve danışmanlık desteği ile hayata geçti.

1

Mobil cihazların insanların hayatında çok büyük önem kazanması ile birlikte bir arıza durumunda uzun onarım sürelerinin özellikle profesyoneller için önemli bir sıkıntı teşkil etmesinin önüne geçmek için yola çıkan 3 girişimci Serhan Gülfidan, Sinan Gülfidan, Ahmet Tigrel’in Inveon ile birlikte kurguladığı Cepfix hayata geçti. Teknolojiyi faydaya dönüştüren yazılımlar geliştiren Inveon’un alt yapı desteği ve danışmanlık hizmeti ile gerçekleştirilen projede telefon bozulmalarında yaşanılan sorunlara güven ve kalite odaklı çözümler sunmak ve kullanıcıların hayatını kolaylaştırmak amaçlandı.

Bir akıllı telefon tamir servisi olarak kurgulanan Cepfix’te ana sayfa üzerinden telefon modeli ve arızanın ne olduğu belirtildikten sonra kullanıcılar onarım için yaklaşık fiyat alabiliyor. Görüntülenen tahmini fiyatı uygun bulursa kullanıcı kayıt açıyor. Bir kurye tarafından kullanıcının belirttiği tarih ve zaman diliminde adresten teslim alınan telefon ortalama 3 gün içinde onarılıyor. Cepfix ayrıca teslim alınan her telefon için kullanıcıya bir takip numarası veriyor ve tüm onarım süreci online olarak takip edilebiliyor. Onarımın tamamlanmasından sonra yine kurye ile adrese telefon teslim ediliyor. Kullanıcıların ödemeyi telefonu teslim aldıktan sonra kapıda nakit ya da kredi kartı ile yapabildikleri sistemde istenirse tamir süreci boyunca yedek bir telefon da sağlanıyor.

Site altyapısının yanı sıra kuryelere yönelik mobil uygulamalarının da Inveon tarafından hayata geçirildiği sistemde şimdilik sadece İstanbul’da hizmet veriliyor.