+90 (212) 270 0 546
info@inveon.com.tr

Blog

InveonBlog

Inveon’dan güncel haberler, e-ticaret dünyasındaki son gelişmeler, dijital pazarlama yaklaşımlarımız ve daha birçok içerik…

Mağazanızda Omni-Channel İle Verimlilik Artışı Sağlayın

E-ticaretin klasik anlamda perakende ile sanki savaşta olduğuna dair yanlış bir kanı var. Tüketicinin online dünyaya kaydığı, e-ticaretin fiziksel mağazacılıktan ...
Daha Fazlası

Inveon, Türkiye’nin En Hızlı Büyüyen 50 Teknoloji Şirketinden Biri

Her yıl Deloitte tarafından düzenlenen ve Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji kuruluşlarının belirlendiği Deloitte Teknoloji Fast 50 Türkiye Programı’nın sonuçları ...
Daha Fazlası

Fiziksel Perakendenin Avantajlarını E-Ticarete Uyarlama Yöntemleri

Değişime en iyi adapte olanın hayatta kaldığı dijital evrim çağında yaşıyoruz. Günümüzde teknoloji kullanıcılarının iletişim, bağlantı ve keşif için kullandıkları ...
Daha Fazlası

Mağazalara Karlılık Getiren Dijital Dönüşüm Yöntemleri

Günümüzün tüketicileri e-ticaretin rahatlığını ve kolaylığını seviyorlar. Bu rahatlık ve kolaylık seviyesi, her geçen gün gelişen teknoloji ve yöntemler ile ...
Daha Fazlası

SEO’nun E-ticaret ve Dijital Pazarlamadaki Önemi Nedir?

SEO, arama motorlarının siteyi daha iyi anlaması, kullanıcı deneyiminin gelişmesi bunun sonucunda da arama motoru sıralamalarında iyi bir performans elde ...
Daha Fazlası

Skechers Dijital Ticaret Operasyonunu Inveon İle Güçlendiriyor

E-ticaret sitesini dinamikleştirmek, daha esnek altyapı, hızlı sorun çözen teknik destek ve ulaşılabilir müşteri hizmetleri arayışı, Skechers ve Inveon’u bir ...
Daha Fazlası

Under Armour, inCommerce ve GrowthLab ile Türkiye’de Büyümeye Devam Ediyor

Under Armour’ın yurt dışı merkezden yönetilen e-ticaret operasyonları ile yerel ERP sistemleri arasında inCommerce ürünümüz ile entegratörlük görevini üstlendik. Dünyanın ...
Daha Fazlası

Inveon Müşterileri Mobil Ticaret İle Bayramdan Karlı Çıktı

Uzun bayramlar genellikle e-ticaret firmalarında satış ve ciro anlamında düşüşlerin beklendiği süreçlerdir. Tüketicinin günlük rutinini terk ettiği ve zaten harcamalarını ...
Daha Fazlası

Start-up Yatırımları İçin Önemli Tavsiyeler

Smartcon 2017 İstanbul etkinliği kapsamında “Teknolojinin Midas’ı Olmak” adlı panelin moderatörlüğünü yapan Yomi Kastro, panelist olarak Yatırımcı ve Mentor Ömer ...
Daha Fazlası

Linens’in E-ticaret Cirosunun Üçte Biri Mobil Kanallardan Geliyor

Akıllı telefonları ile yaşayan tüketiciye mobil odaklı olmayan bir yaklaşım stratejisi sunmak, en büyük temas kanalını kesmek ile aynı anlamı ...
Daha Fazlası

Samsung, Galaxy Note 8 Lansmanında da Inveon Teknolojilerini Kullanıyor

Modüler ve esnek e-ticaret altyapı ürünümüz olan inCommerce ile geliştirilen Samsung’un e-ticaret sitesine shop.samsung.com.tr adresi üzerinden ulaşabilirsiniz. Galaxy Note 8’in ön siparişini verebileceğiniz, Galaxy ...
Daha Fazlası

Inveon ve Inventures’dan Girişimcilere Başarı Tavsiyeleri

Inveon ile Inventures Kurucu Ortağı ve CEO’su, ayrıca Girişimcilik Vakfı Kurucu Yönetim Kurulu Üyesi Yomi Kastro’nun yakın çalıştığı ve mentorluğunu ...
Daha Fazlası

Inveon Kurucu Ortağı ve CEO’su Yomi Kastro, Otokoç Otomotiv’in Üniversitelerde Açık İnovasyon Yarışması’nda Jüri Üyesi Oldu

Türkiye’nin önemli otomotiv perakendecilerinden Otokoç Otomotiv’in büyük şehirlerde ulaşım sorununu çözmek amacıyla üniversite öğrencilerinin inovatif fikirlerini değerlendiren Üniversitelerde Açık İnovasyon Yarışması ...
Daha Fazlası

Mobil Destekli Omni-Channel Uygulamaların Mağazacılığa Pozitif Etkisi

E-ticaretin klasik anlamda perakende ile sanki savaşta olduğuna dair yanlış bir kanı var. Tüketicinin online dünyaya kaydığı, e-ticaretin fiziksel mağazacılıktan ...
Daha Fazlası

Inveon Ar&Ge Merkezi Yenilikçi Çözümler ile Ürünlerini Geliştiriyor

Yerinde Ar&Ge merkezi ile geleceği şekillendirecek teknolojilere imza atan Inveon, e-ticaret müşterilerinin online davranışları önceden tahmin eden ve buna göre ...
Daha Fazlası

adL inCommerce Altyapısı İle Akıllı Arama Modülüne Geçti

2014 yılından beri birlikte çalıştığımız kadın giyim sektörünün önde gelen markalarından adL, web sitesinde yeni akıllı arama modülünü kullanıma açtı ...
Daha Fazlası

2017 Yarı Yıl Analizi, Yorumlar ve Kısa Vadede Gerçekleşecek Trendler

Markalar artık e-ticaret operasyonlarını kendi inisiyatiflerine alacak kadar e-ticareti öğrendi ve bu konuda Türkiye’de birikmiş e-ticaret know-how’ını kullanmaya çekinmiyor. Markalar ...
Daha Fazlası

Retargeting ve Remarketing Tavsiyeleri

Online satış yapan şirketlerin ilk olarak tercih ettikleri dijital pazarlama kanalı e-posta pazarlama olarak öne çıksa da, son yıllarda Retargeting, yani Türkçesi hedefli ...
Daha Fazlası

Türkiye’nin İnternet, E-ticaret ve Sosyal Medya Rakamları

Uzun ve titiz çalışmalar sonucunda edindiğimiz rakamları sizlerle paylaşmak istedik. Türkiye’nin genişbant internet ve sosyal medya ile tanışması, aynı zamanda ...
Daha Fazlası

Inveon’un E-Ticaret Deneyimleri Özyeğin Üniversitesi’nde Ders Oldu

Inveon ve Inventures’ın Kurucusu ve Yönetici Ortağı Yomi Kastro, Özyeğin Üniversitesi ile birlikte hayata geçen Alp Alkaş Perakende Gayrimenkul Merkezi’nde ...
Daha Fazlası

Forbes Dergisinin 100. Yıl Sayısında Yomi Kastro, E-Ticaret ve Dijital Dönüşümü Anlattı

Forbes dergisinin 100. kuruluş yıldönümü sebebiyle çıkarttığı Kasım 2017 özel sayısında, Inveon ve Inventures Kurucu Ortak ve CEO'su Yomi Kastro'nun ...
Daha Fazlası

Ekonomist Dergisi Ekim Sayısında Inveon’un Görüşlerinden Yararlanıldı

Türkiye'nin en önemli ekonomi ve finans dergilerinden olan Ekonomist, "E-Ticarette Satışları Artırma Stratejileri" adındaki dosya konusunda Inveon'un da görüşlerinden yararlandı ...
Daha Fazlası

Dünya Gazetesi Inveon’un Ar-Ge Merkezinde Geliştirilen Teknolojilere Yer Verdi

Dünya Gazetesi, 28 Eylül 2017 tarihli 'Ar-Ge & inovasyon' özel ekinde Inveon'un Ar-Ge çalışmalarına da yer verdi. E-ticaret sektöründe ilk ...
Daha Fazlası

2017 Yarı Yıl Analizimiz E-Ticaret Türkiye Dergisinde Yayınlandı

2017 yılının ilk yarısında gerçekleşen e-ticaret finansal değerlerini, kullanıcı alışkanlıklarını, sosyal medyanın etkisini ve genel internet kullanımını analiz ettiğimiz araştırmamız, ...
Daha Fazlası

Inveon Boğaziçi Üniversitesi Mezunlar Derneği Dergisinde Tanıtıldı

Boğaziçi Üniversitesinin çok başarılı yayınlarından olan BÜMED, Boğaziçi Üniversitesi Mezunlar Derneği aylık yayını, Inveon'u kendi melek yatırım girişimleri olan BUBA ...
Daha Fazlası

CIO Türkiye Dergisi Eylül Sayısında Dijital Dönüşüm ve Mobil Ticaret Konuştuk

CIO Türkiye Dergisi'nin Eylül sayısına röportaj veren Inveon Partneri Moris Kastro, gelişen mobil tkenolojiler ile hayatımızda iyice yer eden mobil ...
Daha Fazlası

Vatan Gazetesi S-Ticaret Hakkındaki Görüşlerimize Yer Verdi

2017’nin ilk yarısını geride bıraktıktan sonra, önümüzdeki dönemde e-ticaretin ve ayrılmaz parçası olan dijital pazarlamanın hangi trendler ile gelişeceğine dair ...
Daha Fazlası

Yomi Kastro Habertürk Gazetesi’nde Girişimcilere Tavsiyeler Verdi

Yomi Kastro Habertürk Gazetesi'nin 21 Temmuz 2017 tarihli Yiğitcan Yıldız'ın Girişim Garajı sayfalarında yer aldı. Şirketimizin Kurucu Ortağı ve CEO'su, ...
Daha Fazlası

30 Haziran 2017’de Dünya Gazetesi ile E-Ticaretin Geleceğini Konuştuk

Dünya Gazetesi ile Inveon Partnerlerinden Moris Kastro arasında geçen röportaj, Türkiye'de e-ticaretin geleceğine ışık tutuyor. Büyüme endişelerinden KOBİ'lerin e-ticaret atılımlarına, ...
Daha Fazlası

Capital Dergisi Ocak 2017 Sayısında KOBİ ve Ar-Ge Teşviklerini Anlattık

Capital Dergisi’nin Ocak 2017 sayısı KOBİ özel ekine misafir olan Inveon Yönetici Ortağı Yomi Kastro, devletin KOBİ teşvikleri ve Ar-Ge ...
Daha Fazlası

Forbes Dergisi Ocak 2017 Sayısında Ar-Ge Merkezimiz ve Gelecek Vizyonumuza Yer Verildi

Forbes Dergisi’nin Ocak 2017 sayısına röportaj veren Inveon Yönetici Ortağı Yomi Kastro, şirketimizin Ar-Ge merkezi olması süreci ve Ar-Ge merkezimizde ...
Daha Fazlası

Yomi Kastro, Inventures’ın 2016 Yatırım Stratejilerini TurkishTime Dergisi’yle Paylaştı

Inveon ve Inventures’ın Kurucusu ve Yönetici Ortağı Yomi Kastro, TurkishTime Dergisi’ne verdiği röportajda 2016’da yatırım yapmayı planladıkları alanları ve Türkiye’deki ...
Daha Fazlası

Yomi Kastro, E-ticaretin Geleceğine Yönelik Beklentilerini Forbes Dergisi’yle Paylaştı

E-ticaretin 10 seneye yayılan hikayesinin incelendiği makalede bu süre içinde karşılaşılan sorunlara, e-ticarette büyüme potansiyeline, mobildeki fırsatlara değenildi ...
Daha Fazlası

“Omni-Channel, Perakende için Artık Bir Tercih Değil Zorunluluk”

Inveon Yönetici Ortağı Yomi Kastro, perakendenin geleceği omni-channel'da başarılı olmanın sırlarını DigitalAge Dergisi'yle paylaştı ...
Daha Fazlası

Inveon ile Dijital Dönüşüm ve Mobil Deneyim

Inveon'un İş Geliştirme ve Strateji Müdürü Moris Kastro, PerakendeTV'nin konuğu oldu. https://www.youtube.com/watch?v=rqMr8F0LlRY ...
Daha Fazlası

Inventures, Türkiye’nin En Güçlü Sermaye Şirketleri Arasında

Inventures, Forbes Dergisi'nin Türkiye'nin en güçlü sermayeleri raporunda ilk 35 şirket arasında gösterildi.Haberin tamamı için buraya tıklayınız. İlgili haber: https://www.inveon.com.tr/blog/inveon-ve-inventures-forbesta/ ...
Daha Fazlası

Yomi Kastro, Internet Retailing’de Türkiye E-ticaret Sektörünü Değerlendirdi

Inveon ve Inventures’ın CEO’su Yomi Kastro, Türkiye’nin genç nüfusu, yeni teknolojilere hızlı adaptasyonu ve büyüyen ekonomisi ile Türkiye’de e-ticaret pazarının ...
Daha Fazlası